تماس با ما   |  پیوندها   |  درباره ما   |  RSS   |  جستجوی پیشرفته  
  صفحه اول     ارسال خبر به اندیشه ها     خبرنامه پیامکی  
سه شنبه، 25 تیر 1398 - 09:27   
  تازه ترین اخبار:  
سایت خبری تحلیلی اندیشه ها
 
   جنبش تشکیل حزب یا عضویت در احزاب  
  پذیرش جایگاه احزاب به میزان توسعه یافتگی جامعه مربوط می‌شود
  تجربیات موفق حکومتداری با ساختار نظام حزبی
  منتجب نیا : اگر نظام حزبی نباشد نظام مردم سالاری دیگر معنا ندارد
  شجاعانه نظام حزبی و تناسبی را بر مدیریت کشور حاکم کنید
  کارکردهای احزاب
 
   آخرین مطالب  
  بررسی روند توسعه سیاسی دولت در کره جنوبی
۵ گزینه جدید حقوقدان شورای نگهبان را بهتر بشناسیم
  آیا مجلس در انتخاب یا استیضاح اعضای حقوقدان شورای نگهبان نقش فعال ایفا می کند

  سوابق و عملکرد آیت ا... اعرافی عضو جدید شورای نگهبان
  صنعت روغن و دانه های روغن نباتی ترکیه
  پذیرش جایگاه احزاب به میزان توسعه یافتگی جامعه مربوط می‌شود
  یک نماینده به نقل از وزیر بهداشت: در نظام پزشکی فساد ۵۰ هزار میلیارد تومانی وجود دارد / نمی‌دانیم یک میلیارد دلار ارز تجهیزات پزشکی کجا و چطور هزینه شده
  توسعه سیاسی با احزاب توسعه نیافته !
  قدرت موشکی کم نظیر حزب الله لبنان
  تجربیات موفق حکومتداری با ساختار نظام حزبی
  حسین علایی در گفت‌وگو با شفقنا: آمریکا به دنبال افزایش تنش با ایران است/ استراتژی نمدمالی علیه جمهوری اسلامی/ حاکمیت باید موانع تولید را بردارد تا ایران جهش اقتصادی کند
  بزرگترین مزرعه خورشیدی جهان در این کشور قرار دارد+ تصاویر
  آیا طبق اصل یکصدو هفتم قانون اساسی فقط تخصص خاصی می توانند وارد مجلس خبرگان شوند؟
  امکان پیشی گرفتن از نظام حزبی فرانسه
  منتجب نیا : اگر نظام حزبی نباشد نظام مردم سالاری دیگر معنا ندارد
  پورمحمدی: دولت در دوره‌ای با صدا و سیما خوب است و بودجه مازاد می دهد اما گلایه ها همیشه بوده
  شجاعانه نظام حزبی و تناسبی را بر مدیریت کشور حاکم کنید
  حکیمی پور: صاحبان ثروت‌های بادآورده، رای نمایندگان را پیش‌خرید می‌کنند
  همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت‌ها تا موشک‌های قاره‌پیما
  پنج نکته ای که باید درباره «اس 300» های روسی بدانید + فیلم
  17 موشک و پنج سامانه پدافند هوایی ایران چه توانی دارند؟
ادامه آخرین مطالب
- اندازه متن: + -  کد خبر: 92205صفحه نخست » آخرین اخبارسه شنبه، 18 تیر 1398 - 16:15
تاثیر نوشیدن آب در لاغری
سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: شفاآنلاین نوشت: نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن است، زیرا به تامین سوخت مورد نیاز برای انجام ورزش و دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کند.
  
سایت خبری تحلیلی اندیشه ها:

 

اگر در مسیر کاهش وزن گام بر می‌دارید، تامین آب مورد نیاز بدن می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد. نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن است، زیرا به تامین سوخت مورد نیاز برای انجام ورزش و دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کند.
 
نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن(Weight Loss) است، زیرا به تامین سوخت مورد نیاز برای انجام ورزش و دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کند.

 در شرایطی که آب موجب سوزاندن کالری اضافه نمی‌شود، نوشیدن آب فراوان ممکن است در مسیر کاهش وزن به سود شما باشد، زیرا می‌تواند به تشخیص بهتر زمانی که سیر شده اید کمک کند و هنگام انجام تمرینات چربی سوز نیز بدن را هیدارته نگه دارد.

اگر در مسیر کاهش وزن گام بر می‌دارید، تامین آب مورد نیاز بدن می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

آیا به میزان کافی آب می‌نوشید؟

حتی اگر احساس تشنگی نمی‌کنید، ممکن است روزانه با کمبود مصرف آب مواجه باشید.

شاید زیاد به نظر برسد، اما مقدار حداقلی مصرف آب ۳.۷ لیتر برای مردان و ۲.۷ لیتر برای زنان توصیه شده است. این مقادیر بنابر پژوهشی که توسط آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی آمریکا در سال ۲۰۰۴ انجام شد و همچنان سطح استاندارد برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا محسوب می‌شود، ارائه شده اند.

اما باید در نظر داشته باشید که این میزان کلی آب مصرفی روزانه است که می‌تواند به واسطه نوشیدن آب و همچنین نوشیدنی‌ها و مواد غذایی دیگر تامین شود و نیازی نیست روزانه حدود سه لیتر آب بنوشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که نیاز شخصی شما بر اساس عواملی مانند سطح فعالیت، محیط زیست، و سلامت کلی متفاوت خواهد بود.

سطح فعالیت
اگر یک ورزشکار هستید یا به طور منظم ورزش می‌کنید، ممکن است به مصرف آب بیشتر برای جبران مایع از دست رفته از بدن خود نیاز داشته باشید. برای افرادی که بیش از یک ساعت در روز ورزش می‌کنند، تجدید منابع از دست رفته مواد معدنی و الکترولیت‌ها نیز توصیه شده است.

محیط زیست
اگر در مکانی با آب و هوای داغ زندگی می‌کنید، ممکن است به مصرف آب بیشتر نسبت به فردی که در مکانی با آب و هوای سرد یا معتدل زندگی می‌کند، نیاز داشته باشید.

رژیم غذایی
عادات غذا خوردن می‌تواند بر میزان نیاز شما به نوشیدن مایعات تاثیرگذار باشد. افرادی که میوه‌ها و سبزی‌های سرشار از آب بیشتری مصرف می‌کنند، ممکن است برای هیدارته نگه داشتن بدن خود به مصرف کمتر آب یا نوشیدنی‌های دیگر نیاز داشته باشند.

دستیابی به هدف آبی روزانه
نوشیدن آب یکی از اجزای مهم هر برنامه کاهش وزن است، زیرا به تامین سوخت مورد نیاز برای انجام ورزش و دفع مواد زائد از بدن کمک می‌کند. زمانی که ورزش می‌کنید و تعریق صورت می‌گیرد، بدن به طور طبیعی مایعات مورد نیاز برای فعال نگه داشتن شما را از دست می‌دهد. بر همین اساس، تامین آب مورد نیاز بدن پیش، حین و پس از انجام تمرینات ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نوشیدن آب کافی در زمان وعده‌های غذایی نیز می‌تواند به احساس سیری زودتر و پیشگیری از پرخوری کمک کند.

برای تامین آب مورد نیاز بدن برخی اقدامات را می‌توانید در برنامه روزانه خود جای دهید:

یک بطری آب را در نزدیکی خود قرار دهید و در صورت نیاز طی روز آن را دوباره پر کنید.

سبزی‌ها و میوه‌های بیشتر مانند هندوانه و سبزی‌های برگدار را به رژیم غذایی(diet) خود اضافه کنید تا میزان آب مصرفی کلی شما افزایش یابد.

به احساس تشنگی توجه داشته باشید و به خاطر داشته باشید که تشنگی گاهی اوقات همانند احساس گرسنگی به نظر می‌رسد. افراد بسیاری این دو را با هم اشتباه می‌گیرند و ممکن است این شرایط به مصرف خوراکی‌های ناسالم منجر شود. بر همین اساس، زمانی که فکر می‌کنید گرسنه هستید، به ویژه زمانی که موقع غذا خوردن نیست، پیش از این که به سراغ تنقلات بروید، یک لیوان آب بنوشید و اندکی صبر کنید تا ببنید چه نتیجه‌ای به همراه دارد.
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
پربحث ترین
 
 
   پایگاه های دیگر  
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما:09125391656 ::  پیوندها ::  نسخه موبایل:09124030118 ::  RSS ::  نسخه تلکس
© اندیشه ها1389
طراحی و اجرا: خبرافزار